Loftahammar marken!

Vi fick gå upp tidigt imorse.. klockan ringde kvart över 6... usch.. thomas och Theo sov vidare ett tag medans jag gjorde mig ordning.. skönare att göra sig klar i lugn och ro... sen fick dom allt gå up... Theo fick lite frukost men va inte så sugen på det, men fick i sig en halv macka och ett glas juice iallafall=).. vid kvart över sju åkte vi och lämna av Ozzy hos Denny.. vi kände att det är bäst att han fick va hemma än att gå och trängas på en marken.. vi var nere vis husvagnen vid 9 hugget... Theo somnade i bilen ner, men vaknade när vi va framme.. farmor,farfar och Timmy hade redan kommit.. även Dolle och Sylvia va där... farmor och farfar hade köpt med sig frukost... färska frallor, juice och massor godsaker=) smakade riktigt gott med frukost just då=)... sen bar det av till marknaden.. vi va där ganska tidigt iår... så i början hade dom inte fått upp alla stånden än, men neråt va dem uppe.. så det första jag inhandlade va godiset till annika på jobbet=)... Tror jag köpte rätt iallafall, men annika jag köpte nog en sort fel tror jag, hoppas det går bra iallafall..=S...
Theo har fått MASSOR av fina saker idag! Tack snälla farmor,farfar,mamma och pappa(gammelfarmor,gammelfarfar,mormor,morfar) för alla saker Theo har fått=)!! Kommer bilder på det..
Sen kom ju kortegen med motorcyklar och bilar.. Theo tyckte det var jättespännande och kul och titta på alla fina fordon=)
När vi kom tillbaka till husvagnen efter marken så satte pappa och mma igång med maten... vi han ju tyvärr inte äta eftersom vi va tvugna att åka hem... men varsin korv hann vi med iallafall..=)
Vi va väl hemma vid fyra och då hade vi hämtat Ozzy... vid halv fem åkte vi iväg och körde Thomas till sina föräldrar.. Thomas skulle gå därifrån till restaurangen dom skulle äta på... så det blev lite stressigt.. medans thomas va borta har Theo och jag haft en myskväll.. en gormet middag med makariner och hamburgare=) hehe.. duschat, busat och myst är vad kvällen har bestått av.. Thomas ringde vid halv nio och då åkte vi och jämtade honom.. jag bytte blöja och satte på Theo pyjamasen,sög näsan,gav honom nässpray och panodil innan vi hoppade in i bilen... kände att det var bäst att han var sängklar iallafall han skulle somna i bilen... men det gjorde han inte.. men så fort vi kom in och satte oss i soffan däckade han=).. han har ju fortfaranade lite feber och är förskyld.. vill att det ska va över nu... men idag har thomas börjat snora och ha halsont! typsikt då.... mitt börjar släppa.. skönt!

Jaa det här va dagen idag=) mycket har vi hunnit me=)


Mamma och älsklingen.. ( har precis provsmakat marmelad)
Eftersom han tyckte det var så gott fick han en burk av gammelfarmor&farfar=)

Mina fina killar=)

Theo och mormor spanar in polismotorcykeln=)

Våran fotbollskille... i sin nya Barcelona dress han fårr av gammelfarmor och farfar=)
Lite stor men han är ju såå söööt i den ialafall=)

Ögonstenen=)

Nya Zlatan kanske ;)

En softshell jacka! Har letat efter en här hemma men har inte hittat nån som jag gillat..! meen det här föll jag för direkt=) från gammelfarmor och och gammelfarfar=)

Sockor från mormor och morfar och vantar från gammelfarmor och gammelfarfar!
perfekt till vinter=)

T-shirts! Dom svarta från morfar och mormor och brankåren från gammelfarmor och gammelfarfar!

Tack så mycket igen för dom jättefina sakerna Theo har fått!=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0