Theo på dagis..

Nu sitter jag här hemma själv, theo är på dagis... så tomt det är, och vad ska jag hita på... har redan städat, bäddatsängen och gjort allt man gör på morgonen.. nu känns det som man bara sitter och väntar ut tiden tills jag ska hämta honom.. mamma och sollan kommer hit nät theo är klar för dagen på dagis=) Nu går det mycket bättre.. jag rinde och kollade förrut och då gick det bra, men han är väldigt avundsjuk säger dom.. det är bara marcus som gäller typ.. och om han ska byta blöja på nått annat barn så blir theo arg.. där ser man!=)

Fick höra en sak igår som gjorde mig väldigt illa till mods.. vet inte jag är inte arg eller så utan bara rädd.. det är väldigt lustig.. fick höra en sak som jag vet inte stämmer till 100%.. men att en person kan inbilla sig saker och tro att det är sant gör mig rädd.. och att gå och säga det till andra som att det vore så.. väldigt konstigt tycker jag.. har den här personen schizofrini(vet inte hur det stavas) eller är det jag som är så jävla blåst och inte tror att det stämmer så det är jag som är puckad... men jag tror verkligen inte från hela mitt hjärta att det stämmer och folk har intygat mig att det inte gör det..! kan faktiskt inte ens tänka mej att det gör det för hela den här grejjen är helt sjuk!..
visst det kanske finns personer som drömmer och inbillar sig saker och vill att det ska va sant, men att gå och berätta det för andra som att det skulle stämma tycker jag är väldigt lustigt.. är man sjuk då??! hmmm jaa jag vet inte.. behöver man hjälp??
Tycker det är skrämmande att det finns sånna personer faktiskt.. det gör mig rädd att vistas bland sånt folk.. kan dom hitta på vad som helst?? jaa kanske jag vet inte..
Thomas säger bara att jag ska skita i det eftersom han med vet att det inte stämmer och jag litar ju på honom så nu skiter jag i det=)

Åhh jag va bara tvugnen att skriva av mig lite....

Kommentarer
Postat av: annica

oj oj.. det där lät inte alls bra gums.

kram till dig!

2009-08-26 @ 12:18:37
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Cissi

Vi vet att de inte stämmer överhuvudtaget. Har full förståelse för att du känner som du gör, men du behöver inte vara orolig överhuvudtaget. Kram på dig!!

2009-08-26 @ 12:45:38
Postat av: Jennie

Nej cissi jag vet ju att det inte stämmer... men allt är ju bara så konstigt ju..

kramar!

2009-08-26 @ 12:46:34
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Prata med personen det gäller istället vett ja!!



Kram

2009-08-26 @ 16:44:54
Postat av: Anonym

Ja jag ska göra det!

2009-08-26 @ 19:01:58
Postat av: Emelie

Så bra, brukar alltid lösa sig på "bäst" möjliga sätt då, samt att du själv slipper gå o grubbla o mår dåligt över nåt.. (vad det nu gäller?)

2009-08-27 @ 10:26:46
Postat av: Jennie

Jaa tack emelie.. nu är allt upprätt och klart!=)

2009-08-27 @ 14:16:17
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Så skönt!! :)

2009-08-27 @ 16:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0