Söndag..

Jaa idag är det söndag alla redan... det går så fort.. har redan gjort en vecka på dagis! när jag länade honom i fredags blev han jätteledsen=(.. han sträckte ut armarna och ropa mamma! och jag skulle bara gå... fyy så hemskt.. men det hade gått bra sen..  hade varit lite arg men inte ledsen.. men sen släppte det med och han satt och prata och bubbla=)... jag gick och ämtade honom vid 11 och så satt han i sandlådan med ryggen mot mej.. och jag satte mej på huk och ropade på honom.. då vände han sig och och blev jätteledsen! stackarn! han skulle upp i min famn direkt... så nu får vi se hur det går i veckan som kommer... jag önskar innerligt att det går bra... hur ska jag annars kunna börja jobba om det ska va såhär varje gång, kanske ska prova med att thomas lämnar honom, kanske går bättre då.. vi får se... jag fick iallafall mycket gjort i fredags på förmiddagen när theo va på dagis... det blev städat! skulle ju ha kräftskivan här vid 18 så det behövdes ju en städning.. sen kom cissi hit och vi hjälptes åt att fixa iordning maten och allt pyssel innan folket dök upp... kräftorna vi hade kokat va jättegoda.. något salta kanske, men det var ju förtsa gången vi koka så det får såklart godkänt=)... hade en jättetrevlig kväll iallafall!
På lördagen ringde min telefon vid 8.15.. det var från jobbet.. dom undrade om jag kunde komma och jobba, det var en sjuk i delin och en kort i charken... så jag åkte dit en sväng.. riktigt kul faktiskt! men jag va bara kvar till13 för vi skulle ju till valla och ha picknick med thomas släkt.. mycket folk va det men trevligt=)...

Alla i familjen karlsson/johansson va jättetrötta när vi kom hem, så vi gjorde inte många knop här hemma... när theo somnat så satte vi på varuhuset=) såg fyra avsnitt..=)..
Theo va så söt underkvällen... han stod i vardagsrummet ocg bajsade, jag satt i köket och thomas i soffan... när han va klar frågade thomas om han hadebajsat han sa mm.. thomas frågdae om han skulle byta då sa han nee.. sen efetr bara en lite stund kom han till mig i köket: mamma aajsat.. jag frågade har du bajsat han sa aaa... ska vi byta? jaa och så sprang han till tvättstugan=)hihi sååå söööt.. ville att mamma skulle byta=)... det är typ tredje gången han säger aajsat=bajsat... gullet då!

Just nu ligger theo och sover middag.. thomas sitter och löser korsord och jag sitter här... jaa det är ju söndag ;).. hihi... sen ska vi nog ta och åka och handla lite, behöver lite frukost till imorrn, det är helst slut=)

Bye sålänge!


Från picknicken..

Leia..=)

Theo fikar lite=)

Här satt han imorse när vi gick upp=) gullet då!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0