20 år!=))

ÅÅ så mycket jag har hunnit me idag=)
jobbat först 9-15... men vilken tid det tog att skrapa runtorna på bilen imorse... gaaahhh! stod därute i 20 minuter tror jag och försökte få bort isen... men den satt som berget alltså.. och svinkallt va det me!!... men tillslut lyckades jag skrapa rent framrutan och framsidorutorna, sen sket jag i resten av bilen och åkte iväg till jobbet... kom i tid iallafall.. eller jag stämplade in 2 minuter över!=) Va väldigt mycket att göra idag... mycket beställningar inför nyår.. både på smörgåstårtor,plankor och sånt.. och inte tala om hummer!! hehe...
efter jobbet iallafall gick jag och handlade en sväng... mycket folk i kassan=( va väl inte hemma förräns strax innan 16=(... hemma var det bara att packa in varorna och göra sig iordning... för det skulle bli middag hemma hos mamma och pappa.... dom firar 20 årig bröllopsdag idag!! =) Grattis igen! vi hade med oss en lite present till dom... det blev en "korg" med vin och lite fin choklad! som dom kan mysa på, på sin 20 årsdag!=) till middag fick vi först förrätt.. som va räkor och kräftstjärtar med en god dressing... sen blev det plankstek med oxfilé! jättegott!!=).. även champange blev det me... jag körde så jag smuttade bara lite, men fick iallafall smaken=)
och nu hemma här har jag gjort smörgåstårta till timmy och han kompisar som ska äta det imorrn.. blev väl klar vid 21.15.. sen var det bara att slänga sig i duschen och nu sitter jag här i min mysiga morgonrock=)

imorrn är det nyår då=) först är det jobbet som gäller mellan 9-15.. sen hem och göra sig iordning för senast kl. 17 ska vi va hemma hos familjen rödin!( hoppas jag hinner bara) fira nyår iår med fam rödin och fam johansson=) det blir nog super trevligt!=)

Gott nytt år på er allesammans! blir nog sista inlägget för iår det här!!
Ha en toppen bra dag imorgon sista dagen på året! och hoppas att 2010 kommer bli ett kanon år...( thailand närmar sig)  ;)




Kommentarer
Postat av: mamma

Tack ännu en gång, det kändes jätte bra att ni var hos oss denna dag.Kramar .......

2009-12-31 @ 09:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0