Bara varit liksom=)

Idag har varit en sån där dag som vi inte har gjort ett dugg sen vi kom hem från jobbet... ganska så skönt faktiskt=) Vi kom hem och käkade lite.. haha pommes och kött blev det idag... visste inte vad vi skulle äta så det blev enkelt bara.. sen hoppade vi alla tre in i duschen... det är lite trångt men finns det hjärterum så finns det stjärterum;) theo vill ju att vi alla ska sitta i duschen så det är väldigt trångt och man har ganska så ont i rumpan efteråt för man kan ju knappt röra sig en millimeter... men myyyyssigt är det!!=) det är huvudsaken!
Efter duschen så blev det pyjamas=) och mys och även lite bus och lek... thomas hade inte mycket att göra så han satte sig och satte ihop pepparkakshuset.. blev jättefint... theo ligger här bredvid mej och sover och jag funderar starkt på att krypa ner bredvid honom=)

puss och god natt på er!


Fina huset... ska på lite snö och lite så me ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig du är Thomas!!PoK

2009-12-11 @ 06:26:28
Postat av: mormor

Jag tror nog att vårat blev finare, theos ,jennies mitt . Men ditt Thomas blev bra ha ha .....

2009-12-11 @ 06:59:29
Postat av: Thomas

mamma: Ja jag vet.. om jag inte minns fel så vann jag en pepparkakshus tävling i högstadiet..



mormor: det vet jag inte om det blev.. kanske ska ta en bild på eran o lägga upp den här o jämföra..

2009-12-11 @ 16:21:05
Postat av: mormor

Det vore väll synd.Alla skulle tycka våran blev finnast.

2009-12-11 @ 16:25:23
Postat av: Filip

Tycker Thomas hus vart väldigt bra o fint!!!

2009-12-12 @ 16:29:00
URL: http://viveland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0