huvudvärk=(

Jäkla huvudvärk som kom ifatt mej nu på kvällen då!!!! åååå hatar´t!! kan knappt hålla mina ögon öppna men ett inlägg här var det ju dax för=)

Åkte ner en sväng till torby idag... vi och resten av linköping tror jag... gick en liten runda på ikano... hittade lite jag ville ha på gina, men den kön alltså!! vägrade stå i den så nu sparade jag ju dom pengarna=)
Det blev även ett varv inne på ikea... köpte en hylla in till toaletten här nere.. har varit och tittat på den förrut men nu slog vi till.. va även 150 rabatt på den=) kan ju inte bli bättre... så nu är det nästan klart inne på den toaletten... är bara ute efter ett grått duschdraperi! nån som vet vart man kan hitta ett sånt??? tycker jag har kollat överallt men jag hittar inget!=(

Nää nu ska jag nog lägga mej så huvudvärken försvinner!! natti!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

La Redoute har gråa... dyra men bra.



Puss

2009-12-27 @ 14:50:47
Postat av: Jennie

Tack! ska kolla det med än gång=)

puss

2009-12-27 @ 17:44:33
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0