julklapps öppning=)

Idag började dagen med jobb... mycket folk och endel beställningar... alla ska ju handla nu inför jul=) hehe.. efter jobbet skulle jag själv handla lite men glömde helt bort det och kom på det när jag va halvvägs hemma.. så då strunta jag i att vända... för vi skulle ju en sväng ut till emelie och denny så vi stannade och handlade på vägen hem sen..
Rille kom hit igår med=)... så han sov över hos oss.. nu har han varit en dryg månad i trysil... så fort det har gått då... theo fick en julklapp av honom som han öppnade idag faktiskt eftersom rile skulle åka viidare till sina föräldrar nu på kvällen... han fick ett jättefint verktygsbord... om theo gillade det?! det är bara förnamnet... hela kvällen har han stått vid det och pyslat och ahft sig=)

i måndags hade vi julklapps utdelning hos emelie och denny... barnen ger varandra en julklapp... mestadels för att thomas är gudfar åt Leia och denny är gudfar åt Theo... men även för att dom tycker om varandra så mycket!!=) såå theo fick en hur fin julklapp som helst!!!! ååå så glad jag blev hehe... nee men theo blev också glad såklart men jag blev glad även jag=) hihi kommer en bild på det här nedanför!

Jaaa imorrn är det julafton då!! härligt.. fast det är mycket farande på julen... först på morgonen ska vi hem till mamma och pappa på julfrukost och julklappsutedelning med tomten... sen framåt 12 hugget åker vi hem till min farmor och farfar och äter lunch och även då kommer kanske tomten=)... sen på eftermiddagen åker vi hem till thomas mamma och pappa på skinksmörgås och kanske även tomten där;) en hel dag med släkten och tomten!!

Nu får det vara slut för idag!!

GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS!!!=) Hoppas ni får en jättetrevlig dag med nära och kära!!


Verktygbänken från rille=) tack snälla från Theo!


Och här kommer!!!!


LHC tröja i ram med alla LHC autografer på!!!=) =) =)
Tack snälla för dom fina julklapparna Theo har fått alla redan fast det inte är julafton än!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Fiiin den e.. ;)

Hoppas på guld i år.. så blir den ännu mer betydelsefull/värd!!



Puss

2009-12-28 @ 13:49:59
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Ha ett fortsatt gott nytt år! :)

2009-12-28 @ 14:46:22
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0