köttebulle=)

Theo somnade redan halv sju... han va super trött... som vaknade sent imorse och så har han inte sovit något på dan idag... så han total slocknade... MEN! han vaknade vid 21 och va jättepigg... så nu sitter han och pappa och tittar på hockey.. jag har gjort köttbullar nu på kvällen=) 58 stycken blev det, mmen det fösvann några under tiden.. theo åt upp 3 stycken medans jag stod och stekte=) och även ozzy och thomas slank det ner några i=)
När jag har varit på jobbet idag har thomas, theo och ozzy varit hemma hos farmor och farfar och fikat lite och hjälpt dom med datorn... så när jag slutade vid 14.. skulle sluta 12 men det blev lite senare.. så åkte jag och handla lite... fyy så mycket folk.. åkte faktiskt till maxi=S... så jag va hemma strax innan fyra och då var det ingen här hemma=(... så jag ställde in varorna och satte mig i telefon med e-phone... men jag blev kopplad hit och dit hela tiden i en timma!!! strax innan fem kom theo och thomas hem och då kom jag fram till en person i telefon som inte kunde hjälpa till heller... så nu så ska dom ringa mig mellan 15-15.15 imorrn och om dom inte gör det så sa jag att dom bara får säga upp telefon! jäkla skit... nää nu ska jag inte bli irriterad över det!=)

imorrn är det jobbdax för mig igen... 7-14.. theo och thomas ska till simhallen med kusin leia och hennes päron=) det blir nog jättekul.. men tur att jag inte ska med.. visa sig i bikini.. neeej tack!!=)

nu ska jag duscha.. sen är det dax att stoppa oss själva och försöka få vår lille prins i säng! god natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jaha...de visste ja inte.. kuul :) Men e Theo bättre i ögonen då? Vill inte att Leia ska få nåt, hon ska ta sprutan snart..



puss

2009-12-28 @ 22:24:25
Postat av: jennie

Jaa han är bättre i ögonen så det är ingen fara!=)

Theo tjatar om dej hela tiden här förtillfället! han såg en bild av dig på facebook och bara: nennlie=)!

puss

2009-12-28 @ 22:38:59
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Emelie

Åhh... plutten... glad jag blir...



Vi hade jätte kul idag förresten.. nästa gång måste du följa med.. :)



puss

2009-12-29 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0