mår inte alls bra!

Jag missade i stort sett hela idolfinalen igår!=( pga att jag låg och sov!! vaknade strax innan dom skulle säga vem vinnaren va! bra av mej! hmm.. jag mådde iinte alls bra igårkväll.. blev förskyld,frös som bara den och hade jätteont i huvudet.. så jag totalslocknade på soffan! och imorse va det inte bättre heller... eller joo lite kanske.. frös inte lika mycket men va genomförskyld och hade huvudvärk....=( inget roligt alls.. men nu på kvällen känner jag mej faktiskt bättre... inte  alls lika snorig fast jag har fortfarande huvudvärken..
Vi for ut till ikano en sväng på dagen idag efter att theo och jag hahaha hade sovit! hittade lite julklappar... hatar att va ute i sista stund, men vi har ju inte handlat klart allt så jag antar att det blir så iår igen=(..
Sen på eftermiddagen/kvällen fick vi fin besök av fam.rödin! hur trevligt som helst.. har ju inte träffats på jättelänge känns det som! så vi käkade lite oxfilé med kroketter och till efterrätt blev det äpplepaj=) så nu är man helt full i magen=)
Det märktes att Theo och Leia saknat varandra... dom är sånna busfrön när dom är med varandra!!=) åååå så underbara dom är!
Det började ju snöa me ju... så vi klädde på barnen och gick ut en sväng... så roligt!!

Nu är det sängdax! god natt! imorrn är det lussefirande!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack för igår!!



Jadu, dem e som ett helt dagis när dem kommer igång... haha... Finast!!!



Ha de bäst!!



Puss

2009-12-13 @ 11:28:49
Postat av: Jennie

Tack själv=)



Jaaa dom är helt underbara!



Hoppas ni kan följa me på fredag ;)

Puss



2009-12-13 @ 23:15:40
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0