mycket att göra!

idag är det ju tisdag och inget vettigt finns det att se på tvn... vi sitter och tittar på legally blonde.. fast jag tycker att den är helt okej faktiskt=)
Theo och Thomas har som jag skrev i förra inlägget varit i simhallen=) theo tyckte att det var jättekul!=) så det blir att han kommer dit fler gånger=)
jag blev kvar på jobbet en dryg timma längre än min ordinare tid... hade verkligen massor att göra... jag har ju hand om osten nu när hanna har semester... så det var hur mycket varor som helst! men jag fick upp endel iallafall.. men ändå blev det att jag fick beställa lite tills lördag!..

imorrn jobbar jag 9-15.. vad thomas och theo ska hitta på vet jag inte.. men nått kul hittar dom nog på=)


Det här smaskiga åt vi nu på kvällen thomas och jag=)
vanlijglass med karanellströssel,banan och smält blockchoklad=)
Nyttigt och bra ;)


Lilla ozzy ligger och myser på min morgonrock=)

Thomas inbäddad i filten!

Min lilla plutt sover här på soffan=)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja.. han hade verkligen roligt.. han dök ett par gånger men blev inte rädd... Stora killen!! :)



puss

2009-12-30 @ 00:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0