skit!

Nu har jag inga naglar kvar!! jävla skitnaglar är vad det är! först gick en av sen en till och sen blev så jag så jäkla trött påt så jag tog bort allla!! vilket skit det var alltså! höll faan inte en två veckor! illa! ska nog ta och ringa till Dagny!!! för alla hon gjorde naglar på har minst en nagel gått va eller lossnat!!! åhhh vilket skit!! åhh jag är så irriterad på det här med naglarna alltså!åååååååååå!
nää nu till nått annat!

idag har vi inte gjort alls mycket... eller joo jag har städat övervåningen och bäddat rent i sängen med det nya påslakanet som jag fick i julklapp av jobbet! blev jättefint... verkar va mjuk och skön kvalité! sen på eftermiddagen kom cissi hit en sväng... vi käkade lite tacos och så=)... sen bestämde vi oss för att gå ut en sväng allihop.... theo tycker det är jättekul att va ute och springa runt i snön=) och kasta snöbollar med pappa... även kasta dom till ozzy så han jagar dom=)..

imorrn är det dax för jobb igen efter 4 dagars skön ledighet!=) men det ska bli skönt att jobba igen me... thomas och theo har ju semester en vecka till..
theo har blivit jätteröd i ögat igen och geggig... så thomas ska ringa BVC imorrn får se vad dom säger, för han måste ju ta sin andra omgång av baconsprutan.. hoppas han kan ta den i veckan... för sen är det ju 1,5 årssprutan och sen åker vi ju till thailand nästan hihihi!

imorrn efter jobbet blir det att handla lite... thomas och theo skulle hem till farmor kinna en sväng tror jag... sen ska jag hem och ringa till e-phone, för hemtelefonen fungerar inte igen!!!!! ååå vilket skitföretag alltså!!! ååååå!

det blev visst inte ett jättepositivt inlägg men men det är så det är just nu!!

bye bye


Kommentarer
Postat av: annica

den där dagny alltså..

tror inte slutprovet kommer gå så bra för henne..

hoppas jag i alla fall! hon borde gå mera utbildningar tycker jag!

taskigt med hemtelefon :(

elände överallt..



puss på dig!

2009-12-27 @ 21:33:32
URL: http://tokan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0