super trevlig kväll!

Igår hade jag en himlans trevlig kväll måste jag säga! jobbade ju först till 18 men sen bar det ivähg till konsert och kongress med jobbet! på jilshow med vallmans! jättetrevligt... god mat och trevligt sällskap! senare blev det även harrys! jättetrevligt där med! får tacka alla för en jättetrevlig kväll!=)

idag har jag mått super fast det blev lite party igår... inte alls likt mig, jag brukar ju va helt död dagen efter=) men hur skönt som helst är det iallafall!

nu på kvällskvisten har vi haft besök av cissi och molle... käkade lite pizza och tog en runda Buzz och lite poker på det! jag kom tvåa=(..hehe..
nu kallar sängen... jobb imorrn 7-13=) god natt!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för en mysig o trevlig kväll=)

2009-12-07 @ 00:00:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0