Tomtekläder och shopping!

Guu vad tiden springer iväg när man sitter framför datorn.. hehe iallafall nu när jag håller på med en grej=)
Theo va på dagis på förmiddagen mellan 9-10.30 bara.. det är ju typ inskolning på det nya dagiset så dom ville att theo skulle komma dit en sväng.. och det gör han ju så gärna för dagis är ju så himlans kul... mindre roligt var när jag hämtade honom så hade han tårar i ögonen och jag frågade fröken va som hänt... då var det nån unge som hade bitit honom i handen!! stackars plutten... man såg att han hade ont för han höll sig hela tiden om handen.. och jag fick inte titta... men till sist så fick jag se och då hade han tandavtryck på handen!! usch för bitande ungar... jag kanske inte ska säga så för theo kanske ocå börjar bitas men det är nått jag kommer att säga ifrån om direkt om han gör det! för bitas accepteras verkligen inte!!
men men vi åkte vidare till tornby och han fick ha sin teletubbies figur i knät och då blev det liiite bättre=)... så ute i tornby tog vi först en fika/lunch.. jag,theo och mormor... sedan blev det lite shopping... hittade tomtekläder till plutten me... och han blev så söööt i dom... han provade det när vi kom hem och ställde sig framför spegeln och såg allmänt stolt och fin ut!=) så gullig såå!
theo hade inte sovit middag på hela dagen.. förökte få honom att sona på ikano men totalvägrade ville ju se på allt och alla... tänkte att han skulle somna i bilen hem men inte det heller... såå när vi kom hem och varit ute med ozzy så gick vi in och la oss i soffan.. och ca kvart i tre slockande han! väldigt sent men jag kunde ju inte göra nått tyvärr... när thomas kom hem åkte vi ut till mamma och pappa och fick lite mat! tacos=).. sen en liten fika på det... nu på kvällen har vi bara varit hemma och kollat på tv och bubblat lite skit me cissi ;)

nu ropar duschen och sen sängen... jobbet kallar klcokan 7 imorgon bitti =)

god natt!


Tomtenissen=)


Kommentarer
Postat av: annica

vicken söt liten tomte!!!!



jobba lugnt!

själv ska jag kryssa på båten :P

stampa sönder den som hanna sa !



wiiiie!!!



natti!

2009-12-10 @ 00:17:16
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: mormor

Den sötaste tomte ja har sett kram

2009-12-10 @ 09:23:33
Postat av: rille

de hva en søt pixie :)

2009-12-10 @ 20:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0