åhhh sova!!

trött som tusan är jag, haha är inte van att jobba och det märks.. va så trött imorse att jag vaknade kvart i nio och theo sov fortfaranade!... och eftersom jag inte vill att han äter frukost senare än nio så fick jag ju ta och väcka honom=(... men det var en glad lite skit som vaknade.. och det är ju kul när han vaknar och är på bra humör=) Eftersom jag va så trött så orkade jag inte gå ut och gå idag.. dåligt men jag orkade verkligen inte... tar kanske en eftermiddagssväng istället!
så nu sitter jag och väntar på att theo ska vakna från sin lilla förmiddagslur.. så ska han få lite mat och så ska vi åka och handla på maxi... inget kuul men det måste ju!!
Ikväll jobbar thomas till 20 igen... och på tv är det ju Grey´s anatomy! skitbra!
Ska göra mig iordning nu!

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0