Äntligen..=)

Nu har jag min saknade dator hemma... fick ett mess idag om att datorn va klar.. skööönt=)... det är verkligen tomt utan datorn här uppe...
idag startade jag dagen med en morgonpromenad som vanligt..=).. har ju varit lite dålig i helgen på att promenera för att jag har jobbat.. men det är ju ingen ursäkt egentligen.. men iallafall blev det en promenix på 40 min... duktig=)... sen på förmiddagen efter 10 så fick jag ett sms från sofia... undrade om vi skulle gå en promenad och sen att barna kunde leka lite.. och såklart gick ju det jättebra..=) hade ju inget planerat idag.. så vi tog en sväng först i tallboda och sen fortsatte ut mot ö&b... totalt typ 2 timmar... duktiga vi är=)... det är mycket roligare att gå ut och gå när man har nån att prata med.=) så nu ska vi och bebisarna ta en sväng varje måndag.. jättetrevligt=)...Efter våran långpromenad gick vi hem här så våra små barn kunde äta lite mellis=).. det var så kul för att när vi va ute somnade dom samtidigt och vaknade samtidigt.. och när vi va här hemma och dom hade ätit så satt dom båda och bajsa samtidigt... hehehe=) men den stanken va inte o leka med...=) Men en jättetrevlig dag har jag haft idag iallafall!!=)


En promenad bild..


Mellis tajm..=) vilken min theo gör då! haha



Gullungar=)


Fondtapeten vi ska ha i vårat sovrum..


Tapeten till hallen på nedervåningen..


Sitter själv..=)


HAHAHAHA


Välling hos pappa..=)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack för en toppen trevlig dag,, ser fram mot nästa måndag.. Och ses på onsdag.. Kram kram

2009-02-09 @ 22:40:58
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0