Ben& Jerry!

Har ni inte smakat den glassen så GÖR DET!! den godaste glass jag någonsin har ätit! finns i flera olika varianter... vi köpte vaniljglass med maschmallows och isbjörnar i vit choklad! och det var verkligen isbjörnsfigurer i glassen=) Åhh herregud jag är helt såld!!

När jag har suttit i kassan på jobbet har jag sett flera stycken som har köpt Ben & Jerry och flera har frågat efter den.. så jag var ju bara tvugnen att prova! Den är ganska dyr men defenitivt värd det! 49:- kostar ett packet!

Jag lovar er testa, ni kommer inte att bli besvikna..! nästa gång ska vi prova en annan smak=)



Vaniljglass med flödande virvlar av marshmallows och smaskiga isbjörnar av vit choklad.
Gå in på www.benjerry.se   för att kolla mer smaker!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Halkade in på din blogg genom Sofias idag och så råkade jag läsa det här inlägget...Och gissa vad jag sitter och äter? Jo, Ben & Jerry och precis den här smaken...Shiiit vad god den var! Tack för tipset :)

2009-02-24 @ 21:09:13
URL: http://futen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0