Carro och Emelie..=)

Haha trodde det skulle bli en lång dag idag, men icke! hade ju inget att göa först.. men sen ringde carro här i eftermiddags ch frågade om vi skulle hitta på nått.. så vi gjorde oss iordning jag o theo och åkte o hämtade carro=)... så vi tog en sväng och hälsade på emelie... jättetrevligt... det var ju jättelänge sen jag träffade henne med... och barnen har ju blivit sååå stora! rasmus 5år och denice 3 år... inte klokt så fort det går!! snart är väl theo också så stor=(....
Efter en trevlig fika så åkte vi och handlade lite mat som är såååå tråkigt..=(... Jag släppte av carro hemma sen och åkte hem till mamma o pappa för att hämta ozzyy.. kan ju inte lämna honom själv hemma, eftersom han är som han är... men det är ju tur att mamma o pappa kan ta honom när jag åker iväg för det mesta=).. va hemma igen vid halv sju... jaa där va hela dagen väck! hahaha..! thomas kom hem lite tidigare idag..25 minuter hihi.. men känns mycket längre... skönt att ha honom hemma lite.... imorrn slutar han vid kvart i fyra men då ska jag åka o jobba... 16.30-21.30... så vi ser varandra i dörren typ.. men nån gång gör ju inget... behöver ju ha pengarna...
Theo har badat lite med sin pappa idag... kan inte fatta att han tycker det är så roligt att bada... efter badet fick han gå omkring naken.. och det var ju hur skönt som helst... det märktes på honom att han tyckte det=)..

Nu ska jag umgås lite med min underbara sambo=)!

Hej svejs!


Äter banan helt själv=) Kladdigt blev det med vill jag lova..=)


Bada yeeeiii!


Torka, torka,torka.. inte lika kul...


Nakenfisen leker=)


Nybadat med pyjamas, dax att sova=)
Somnade typ efter fem minuter.. hihi


Ozzy då..=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0