Dyrt med mat...

Va ju som sagt och handlade mat idag... bläää och dyrt blev det=(  5 kassar blev det allt.. men när jag kom hem såg jag att jag glömt att köpa smör... typiskt.. så det var ju bara att klä på oss ytterkläderna och gå ner till affären.. köpte även risifrutti, tänkte om theo kunde äta det till mellan mål..
Sen tog jag och theo en lite vilopaus... hihi så skönt, fast vi vilade i soffan i vardagsrummet som inte är speciellt stor=).. men det är så mysigt när theo sover på mig...*älskar*!
Nu på kvällen har grannen monika varit här inne hos oss... fikat lite o pratat... dom ska ju ha bebis i juli och ska på ultraljud på fredag för att kolla könet... hihi kuuul!

Jaaa just jaa... ann-louise från stångsåstaden ringde här på dagen me... vi ska till huset på fredag morgon och se hur det ser ut nu!! ska bli sååå kuuul!! så ska vi mäta och så med!.. längtar!!

Imorrn är det hockey igen... så då skulle rille komma hit me och kolla.. ska väl laga lite spagetti med köttfärssås tänkte jag....

sov tajm nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0