ett finger här och ett där!

Igår blev det hockey kväll här hemma med rille och cissi.. mycket trevligt... och lite tacos på det.. haha! det smakade bra iallafall.. fast det var ju ingen vidare match alltså! nu får dom ju ta och rycka upp sig lite...
Under dagen igår va theo ganska grinig.. vet inte om det är tänder på G.. men det bara rinner ur munnen på honom...=( Min lilla bebis, och han är ju inte så liten längre! men han somnade vid halv tio tror jag nog klockan va... och vaknade imorse vis tio över sju och va jättepigg... jag vaknade av att jag hade ett finger i ögat och sedan i näsan och att håret höll på att bli bortslitet=) hihi.. för jag hade ju hämtat in theo till våran säng på natten för han hade vaknat och vill inte ha nappen.. och så fort jag la honom i våran säng så somna han... typsikt eller..!

Så nu på morgonen har jag vart på promenaden.. och sen ändrat theo´s dagisplats! hoopas bara han får nån plats nu i ekängen!
Vet inte riktigt hur det blir med våran nya möbler som vi beställt.. blev lite strul.. men om inte det går vägen får vi hitta nått annat fint!  men jag va ju så nöjd med sakerna, men det är inget att göra åt!
Nu ska snart thomas åka o jobba.. och theo ligger och sover... jag får väl plocka in tvätten och plocka in i diskmaskinen.. usch vilken rolig dag!

BYE BYE

Kommentarer
Postat av: emelie

Va tråkigt....men de löser sig nog ska du se.. :)

Klart han får en plats där.. tror de e 3 eller 4mån som man får stå i kö sen har man rätt till en garanti plats..

2009-02-17 @ 13:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0