handla mat.. ush!

Startade dagen med promenad som vanligt... fick gå själv idag.. ozzy är hos mamma o pappa och theo sov... hörde att han började vakna till när jag gick ut, men thomas va ju halvvaken så han fick ta honom.. klockan va ju iallafall 8..
Åkte och plockade upp mamma och vi åkte o handla... jättetråkigt att handla mat men man måste ju=(...
Stångåstaden ringde imorse och sa att den färgen vi ska ha i theos lekrum inte fanns!! så jag fick numret till målaren, så jag kollade upp färgnumret och ringde till honom... det var en siffra som han hade fått fel... vilken tur att dom hörde av sig iallafall.. och det roliga är ju att dom har börjat med huset!! hihi är så nyfiken, vill ju nästan åka ut och kolla=)

Thomas slutade tidigt idag... skönt för än gång skull.. förra veckan jobbade han till 20 varje dag, förutom när vi va på begravning... vill ju ha honom hemma lite med ju..=( men så är det ju nån måste ju dra in pengarna.. och snart ska ju jag jobba och thomas va hemma med våran lilla fis=)
Kommer lite bilder på vad vi har införskaffat idag till lillplutten..=)

Ska ju ta och sälja lite saker vi har här hemma.. får ju inte plats med allt när vi flyttar.. lägger in lite bilder på dom sakerna senare, nån kanske är intresserad ;) hihi ;)


T-shirt och byxor.. ska han nog ha på sig på öppna förskolan imorrn..=)


Har ju letat överallt efter en fuskpolo och hitta en idag! och nya vantar=)


och nya skor=).. jättesvårt att hitta skor till theo, han är så högvristad.. och jag me för den delen=(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0