Hatar vintern!

Sitter här och thomas har nyss åkt till jobbet.. tråkigt=(... va ska vi hitta på idag då??.... tvättmaskinen går förfullt.. är inne på min andra tvätt nu.... hade tänkt att städa lite men orkar inte det.. usch vill inte! Va ute och gick en sväng förrut theo jag o ozzy... faan va jobbigt det är att köra barnvagn i så mycket snö... blev ju ett extra träningspass..=).... kan ite den här snön bara försvinna så det kan bli sommar nån gång!! hatar verkligen vinterna.. kallt och jäkligt...
thomas ringde till ann-louise på stångåstaden förrut med... hon hade inte tid att åka ut nån förmiddag till ekängen förräns om typ två veckor... swå hon skulle höra med en av snickarna om dom bara kunde låsa pp till oss.. sen skulle hon höra av sig igen... hoppas!!=) vill ju se hur det ser ut nu!=) nyfiken som tusan... måste ju mäta hur stor soffa vi kan ha med ju......n det är ju inte direkt billigt med soffa vill jag lova..!! uhhh!
Jag färgade ju håret i fredags me..=) jättemörkt blev det hahaha... men det kommer nog att ljusna upp lite hoppas jag.. men men...
Idag var det ju veckans vägning oxå... den här veckan har jag bara gått ner 100 g!!! haha 100g är ju ingenting... fast jag har ju fuskat hur ycket som helst.. ätit pizza en dag,druckit lite cola och ätit lite glass.. Fy på mig! så nu bli det andra bullar!!

Nää är väl bäst att göra lite nytta! Kommer nog in lite bilder senare sen, men jag kan inte lova nått;)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0