Jobb!

jaa har ju jobbat idag 8-14... gick jättebra och tiden gick jättefort med... är ganska kul nu faktsikt när jag börjar lära mig i charken..=) så imorrn ska jag jobba 8-12 själv.. ska nog gå bra det med=).. efetr jag har arbetat imorrn ska jag bara hem och hämta upp thomas och theo, sen ska i hem till emelie och denny, på en fika tror jag.... efter det sen ska vi hem till wirre och danne på en fika...=) så det blir en fika dag imorrn... trevligt!=)

Efter att jag slutat idag åkte jag bara hem och hämtade thomas,theo o rille.. så åkte vi ut till ekängen och titta till hur det går med bygget... vi kikade in i fönstren och en liten bit har dom allt kommit.. sen  va det bara hem och sätta på tv.. va ju hockey.. men alltså nu får väl LHC ta och rycka upp sig! fyy faan så kassa alltså! lagade mat medans thomas och rille titta på matchen.. idag bjöds det på gordon blue eller hur det svavas med klyftpotatis och antingen gräddsås eller pepparsås... jättegott! första gången jag gör den målltiden.. och det kommer att bli fler gånger!=)

Nu ska jag ta och hoppa i säng så jag kommer upp till arbetet imorrn..=)

NATTI!

Kommentarer
Postat av: sofia

du har blivit utmanad på min blogg.. :)

2009-02-21 @ 23:38:06
URL: http://metrobloggen.se/lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0