Klippning!

fick en härlig promenad imorse.. bara jag och ozzyy... va skönt att bara va ute han och jag... kunde gå i lite högre tempo då med lurarna i öronen=)..
Hem och tog ett bad med min lilla theoprins=).... och ozzy fick också ett bad...
hade ju bestämmt med thomas mamma o pappa att vi skulle dit idag me.. båda thomas och jag fick en klippning av kinna... tack!
Va väl hemma igen vid typ halv 5 och mamma och pappa kom efter en timma... hockey på tv idag... och LHC vann! yeees! men vi missade ju melodifestivalen, men det gjorde ju inte så mycket.. fick ju se vilka som gick vidare iallafalll... tycker agnes va jättebra!=)

imorrn ska vi vara barnvakt åt Leia! hon kommer på morgonen.. sen på eftermiddagen ska vi till therese och micke... liam fyller år.. eftersom ulfåsa möbler är påvägen ut till dom tänkte vi ta ett stopp där innan vi ska va där.... kuuul att titta på möbler... va även på soffgruppen idag... hittade två soffor som va ganska intressanta.. den ena va ganska dyr men den andra va ett ganska bra pris på... får se om vi hittar nått imorrn annars=)

nu ska jag nog gå och lägga mig.. så jag är pigg när lillfia kommer imorrn.=) Hon är så mysig att va barnvakt åt=)

God natt och dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0