sovmorgon...

fick sova ända till 9 imorse...  vaknade av thomas alarm... kändes nästan som man hade försovit sig.. brukar ju alltid gå ut och gå innan thomas går upp.. och theo sov oxå så länge..=) så idag känner jag mig juättetrött, är väl bara för att man har fått sova=) Innan thomas åkte till jobbet så bar vi ner skänken till hallen där nere.. fyyy fasiken säger jag bara.. så jäkla tung!! ojj ojj!!  Sen ska jag göra iordning soffbordet och bära ner det...=) hoppas jag får det sålt nu bara=) men det tror jag faktiskt... kommer att se ganska tomt ut här när allt är borta=).. men ska ju få låna lite möbler av pappa så det kommer nog att bli bra iallafall... lite tråkigt är bara att det kommer se så rörigt ut när theo fyller 1 år.. men man får ju ta det för vad det är liksom..

Här kommer lite bilder på det vi har beställt=)

Soffan hittade jag ingen bild på tyvärr, men det är en 3 sits soffa med divan i grått..=)


Köksbordet=)


Lampan ska vi ha över matsalsbordet=)


Den här fast i svart till hallen=)

                                                                                
                                                                                    ↓ Den här fast oxå i svart till hallen

BLIR VÄL BRA VA??!!=)

Kommentarer
Postat av: emelie

Det kommer bli JÄTTEbra ;)

2009-02-12 @ 14:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0