Storstädat!

åhhh fyy så tråkigt det är, men behövligt=)... skönt nu när det är klart iallafall..=)
Vi och grannen monika gick en promenad till Ö&B på förmiddagen.. så trevligt så..-. blev en promenix på nästan 2 timmar=) Theo va helt slut när vi kom hem.. han somnade en lien stund i vagnen när vi gick men vaknade av alla lastbilar och sånt som dundrade förbi.. dom bygger ju så mycket där ute... fast det var ju ganska bra att han somna när vi kom hem, då gick det ju lättare för mig att städa=)

Theo fick risifrutti till mellanmål idag och tyckte det var jättegott! han åt upp en hel själv=) så det ska vi köpa flerav, bra mellanmål tycker jag...

nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra restan av dagen/kvällen... thomas jobhbar ju sent och sen är det ju hockey.. bara mysa lilla theo och jag kanske=)

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0