Tjooohooo!

Nu är allt fixat till huset, med kakel,klinker,taper mm... Va och fixade ordning allt imorse vid halv 9.. trodde vi skulle bli klara till 10 men det drog ut lite på tiden, så det blev ingen öppna förskola idag tyvärr.. lite synd faktiskt=(... men iallafall nu är alla val klara.. känns jättebra! vi satt här hela kvällen jag o thomas och bestämde tapeter och klinker o kakel.. så nu hoppas jag det blir toppen.. vi har ju även beställt att vi ska få svart o brunt kakel i köket istället för det vanliga tråkiga vita! då fick vi betala mellan skillnaden för det här mot va stångåstaden har betalt.. men det blir inte så mycket=).. och så ska vi ha golvvärme på toaletten på nedervåningen!! hihi lyx!!!=) Tror verkligen att det här kommer att bli jättebra!... men det var inte lätt att välja allt vill jag lova... valde gult på huset=) och svart dörr och så är det grått vid ingången... supernajs=) 
Det vart inget inlägg igår för vi hade fullt upp med att bestämma oss!!=)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag har lagt till dig som länk på min blogg! =) Är det okej ? Annars kan jag ta bort den alltså. =) Kram

2009-02-04 @ 21:46:11
Postat av: Jennie

Det är klart det är okej=)..Kram

2009-02-04 @ 22:49:41
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Wirre

Men OJ va det inte svårt att bestämma allt?!

2009-02-05 @ 10:55:37
Postat av: Jennie

Joo det var jättesvårt.. satt hela kvällen innan och klurade, men jag tror det blir bra nu=)

2009-02-05 @ 13:35:02
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0