Vet inte vad vi ska göra!!!!!!

Jahopp! va och tittade på radhusen i ekängen idag! såååå fina! hela dagen och fram till nu har jag velat flytta dit! men just nu vet jag inte... mycket som måste tänkas på.. varför ska vi flytta härifrån?? vad är det som är bättre där?? kommer vi att trivas?? har vi råd?? fetrsom vi behöver två bilar och det är två bensin kostnader.. ärligt talat vet jag inte just nu.. kändes jättebra som sagt förrut men... tvill vi bo i ekängen?? trivs ju så bra i tallboda, men vill ju ha något eget.. och är då dom husen bra?? kommer vi att ångra oss om vi väljer att ta det i ekängen?? Det är ju ett hyrköp hus så antingen kan vi ju köpa det om vi trovs annars får man väl flytta igen.. men det är ju jobbigt om man inte trivs och man har skolat in theo på dagis och allt! usch för dte här att behöva bestämma på så kort varsel.. dom ska ha svar imorrn! men det var ju sååå fint! men mindre än vad vi har idag.. och varför ska vi flytta till mindre?? men tomten va ju större och det är ju bättre! ja det är mycket att tänka på.. och vi får ju allt nytt och precis som vi vill ha det.. får välja allt!. har tänkt så mycket så jag börjar få huvudvärk nu!!

Ska upp och prata med thomas däruppe och höra vad han säger!



Theo i en pyjamas jag sytt när jag gick i skolan nån gång=)


Kommentarer
Postat av: rille

klart ni ej ska flytta fan ja flyttar ju efter er å ekängen blir för dyrt:) haha hade så höres vi kramar

2009-02-02 @ 05:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0