dag ut o dag in..=)

Jaa va ska man hitta på.. tycker alla dagar ser likadana ut nästan.. vaknar,ger theo frukost, går ut o går, kommer hem, theo somnar, jag plockar,tvättar ja typ så här! haha jaa då kan det va..  på promenaden i morse gick vi ner till nybygget nere vid gränsliden.. såå fina hus alltså.. jag blir såååååå sugen på att köpa ett hus! men det kostar ju så gu förbannat mycket ju! va inne o kolla på myresjöhus.. åhh hittade jättefina..! men så måste man ju ha en tomt också.. och det kostar ju me.. men men.. på vägen tillbaka hem stannade vi till hemma hos mamma en sväng.. Ozzy har ju varit där sen i söndags nu nu tog jag me honom hem=)..ka inte klaga på att dagarna ser likadana ut.. för jag har ju världens bästa kille att tillbringa dagarna med=) ♥

Ikväll ska jag laga chili con carne till thomas.. det blev ingen igår för vi blev kvar hemma hos timmy hela kvällen.. så det blev en sallad för mig och en pizza för thomas.. ska prova o se om theo tycker om chili con carne..
Jag har börjat att ge honom lite annan mat nu.. han får youghurt och en macka till mellanmål.. tycker han är så stor nu så han kan äta det.. så nu ska han få börja äta det vi äter på kvällarna..

Nu ska jag ta hand om tvätten!

Ses!!

Kommentarer
Postat av: rille

lilleman börjar bli stor :) han e ett mat monster:)

2009-01-14 @ 18:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0