Försov mig lite.. hehe

Ställde klockan på åtta imorse eftersom jag tänkte att jag skulle hinna gå en sväng.. men va så jäkla trött alltså! jag gick upp kvart i nio! så det blev ingen promenad på morgonen=( dåligt av mig..!.. så det blev att hoppa in i duschen och göra mig själv och theo iordning.. skulle ju börja jobba kl tolv.. jag hade nog hunnit att gå en sväng om jag tänker efter nu.. men då hade jag fått stressat gärnet sen.. och jag hatar verkligen att stressa! blir helt galen, som en annan person! men iallafall.. åkte lämna theo och ozzy hos mamma.. Theo har varit jätteduktig hela dagen när mormor har haft honom..! Och det är jätteskönt eftersom han har varit väldigt mammig på sista tiden så trodde jag inte att det skulle gå och lämna honom.. men som sagt det gick ju jättebra! När jag kom hem vid tio så hörde jag en liten kille gråta.. och när jag kommer upp sträcker han ut armarna och gråter och vill bara komma till mig=)..åhh puss unge! så när jag tog honom blev han knäpp tyst och bara myste in sig hos mig! =)

Idag nu på kvällen hade jag en kund som va lite sur på att delikatessen stänger åtta och butiken nio.. för han ville ju handla den billiga laxfilen.. och efter som det är stängt sa jag att det inte gick.. han bara.. men det står ju ingen lapp nån stans mm.. bla bla bla.. så jag tänkte jag skulle va lite snäll, så jag frågade honom hur mycket han ville ha och så gjorde jag iordning det till honom, fast delin va stängd och jag satt i kassan.. med massor kunder..! sen när jag kom med laxen så fick jag knappt ett tack!! fy faan alltså! här är man snäll och gör sånt som man inte ska göra.. och va får jag för det då.. knappt ett tack.. otacksamma jävel!
Men annars har det varit jättekul att jobba.. tiden gick jättefort.. ser fram imot arbetspasset på fredag!
 
BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: rille

tja gött å höra jempa att de va kul på jobbet:) hälsa thomas å tacka för hjälpen

2009-01-28 @ 04:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0