Ingen dator igen=(

Åkte till siba idag med datorn.. ringde ju till dom i förra veckan men så skulle dom återkomma.. och i fredags hade dom pratat in på thomas mobilsvarare att vi skulle få våra pengar tillbaka!! hahahaha! ibland är det bra när jag blir sur;) Mamma o theo va med, fast dom väntade i bilen.. för mamma ville inte följa med in.. kan inte veta varför...hehe;)  Men det tråkigaste är ju att jag fick lämna in datorn igen så dom kunde skicka den till verkstaden så dom kunde göra lite mer kontroller på den.. så nu får vi se hur länge man är utan datorn igen då!.. det är så tråkigt att sitta på datorn här nere.. fast nu har jag lärt mig hur man lägger in bilderna på datorn iallafall.. ett framsteg=)..

Har målat första omgången på theos bord och stolar idag.. kommer nog att bli jättefint! hoppas det!

Jag skulle laga pannkakor till thomas tills han kom hem idag... men jag är verkligen urkass på pannkakor! fattar det inte alltså.. jag klarade av en pannkaka.. resten blev bara mos! och inte nog med det så spillde jag ut halva bunken med smet bakom spisen!! typiskt.. så det var ju bara att dra ut spisen och lägga sig på alla fyra och börja städa..=(..
Eftersom det inte blev några pannkakor så orkade jag inte ställa mig och laga nån annan avancerad mat så thomas fick toast istället... men det gick ju hur bra som helst med det... fast det är ju ingen direkt mat.. men men..
Jag gjorde två pannkakor till theo tidigare på kvällen och dom gick jättebra.. men när han skulle äta dom så höll han på att spy.. tyckte det var asäckligt! det måste nog va konsistensen som är lustig för honom-..=) så jag gjorde ju annan mat till honom såklart.. kan ju inte tvinga honom att äta det där när man bara ser att han ryser hela han... stackarn!

Imorrn ska jag jobba=)... mamma ska ha theo när jag är på jobbet.. 12-21.30 blev passet imorrn.. ska bli jättekul faktiskt.. i kassan med=)..  thomas slutar ju fyra imorrn men ska hjälpa rille att flytta.. så han skulle hämta theo när han va klar med det... men vi sa det att det är bäst att han hämtar honom innan han ska ha vällingen för natten.. så han får somna hemma..
Just det.. theo har ju ett tag nu kunnat hålla i flaskan/muggen och dricka själv=) duktig.. fast idag höll han vällingflaskan helt själv med! =-*

Han sover ju i sitt rum själv nu! det är verkligen hur tomt som helst i vårat sovrum utan honom.. inte det att han brukar ligga i våran säng, för han sov ju i sin säng när han hade sängen inne hos oss... det är det att man inte hör honom, när han typ andas eller vänder på sig.. jättetomt! igår kväll va jag nära på att hämta honom och lägga han i våran säng, så jag kunde mysa med honom.. men jag gjorde det aldrig.. jag måste ju lära mig med;).. Stor kille vi har nu!


Vill hjälpa mamma med pannkakorna=)ll


sötast i stan!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Då är vi 2 som inte kan göra pannkakor =)

2009-01-26 @ 23:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0