Jobbat..

Nyss hemkommen från ett jobbpass.. eller nyss o nyss kom väl hem för 45 min sen.. slutade kl 14 men handlade lite innan jag åkte och hämta thomas,theo o ozzy hemma hos theos farmor o farfar.... haha pratade med thomas idag på dagen när jag va på jobbet... då va dom ute och gick och dom gick enda hem till Kinna o Jemma! haha 1 timma hade det tagit.. det är ju inte så jättefarligt långt ändå! Och dom bor typ vid abisko.. men inte trodde jag thomas skulle ge sig ut o så en sån långpromenad! haha men det var duktigt gjort i kylan=)
så nu ligger lillplutten och sover middag, ska väl snart gå upp o äta lite mellanmål.. johanna kommer hit ikväll.. vi ska laga lite mat och kolla på matchen.. Thomas ska åka iväg till sjukhuset med denny.. deras farfar har tyvärr blivit dålig.. jättetråkigt=(

Tog på mej några pass att jobba den 27:e och den 30:e.. fast då i kassan.. ska bli kuuul!

Lägger nog in lite bilder imorrn=)

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0