KALLT!

Fyy faan så jäkla kallt det är.. håller ju på att frysa ihjäl! inte nog med att det är askallt ute.. så tycker jag att det är kallt här inne med...=(.. usch alltså.. hatar verkligen kyla!! Vill bara till värmen,solen,stränder,god mat, se andra människor! ja jag vill alltså utomlands!! Thailand jaa gärna!! Kollat runt lite men det kostar ju en hel del att åka.. och dom penagrna har vi inte tyvärr! Jag prata med thomas om det igår att det här är nog den enda gången på kanske flera år som vi kommer att kunna åka.. för nu kostar det ju inget för theo.. och sen om några år kanske vi ska ha nån mer bebis och då går dt ju inte att åka på några år igen.. och sen blir det alldeles för dyrt skulle jag tro! men men sån är livet!  vi har ju pratat om att åka utomlands i sommar, typ grekland.. men om man ändå ska utomlands varför inte så på stort och åka till thailand två veckor istället för grekland en vecka.. Jag föredrar ju thailand eftersom jag aldrig har varit där heller.. grekland har jag ju vart i..
Men som sagt sånt är livet!  =/

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0