Mysig middag för två=)

Idag åt vi tillsammans jag o theo... jättemysigt!  jag gjorde iordning spagetti och köttfärssås som vi åt båda två.. mixade bara theos mat lite.. det var jättemysigt att sitta där vid bordet och äta båda två och inte stressa eller nått.. skulle vilja ha det så alla dagar... fast då villl vi ju ha thomas med på ett hörn oxå..;)
Jag
har målat klart theos möbler idag me... blev inte riktigt dom dom färgerna jag trodde det skulle bli.. men det blir nog bra iallafall.. ska montera ihop det imorrn så då kommer det lite bilder på det=)..
Annars har vi inte gjort så mycket.. va ute på promenad som vanligt på morgonen.. just det glömt att skriva att det var ju vägning i måndags.. hade bara gått ner 600gram=(.. totalt nu 3 veckor..-3.9kg..! Vill att det ska va mer ju.. men men! Har ju börjat äta vanligt o så nu.. får väl se om jag går upp dom ynka kilona igen eller nått..

Kommer lite bilder sen mormor va barnvakt!






Pilla på allt...!=)


som sagt...hehe.. vänta bara tills han börjar gå...=)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Fast hos mormor får man ju göra vad man vill :) hihi

2009-01-28 @ 23:06:42
Postat av: Jennie

Joo det är nog så=)

2009-01-28 @ 23:15:58
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: mormor

inte allt men nästan:

2009-01-29 @ 08:48:24
Postat av: Sofia

Hallå.. Mmm visst är det mysigt och äta tillsammans.. Gör vi varja dag.. Såå skönt och kunna äta samma mat.. Hihii Öppna förskolan på ondag då eller?? Kram

2009-01-29 @ 20:52:07
URL: http://metrobloggen.se/Lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0