Smarthuvud!

Som vanligt började dagen med en promenad.. idag tog vi en annan väg..40 minuter blev det=).. jag kan i´te fatta att jag inte har varit ute och gått på morgonen tidigare i livet.. det är ju hur skönt som helst.. man blir mycket piggare!! Tänkte att vi skulle ringt sofia och tuwa o höra om dom ville med på en eftermiddagssväng, men vi somnade..hehe=)

Jag mitt smarthuvud skulle ju monera ihop bordet och stolarna i theos lekrum.. bordet gick jättebra! men när  jag kom till stolarna blev det värre! hahah smartskaft som jag är har jag målat feeeel!  så jag fick sätta ihop en stol med båda färgerna.. kommer bilder här nere.. hahah vilket misstag!! eller man kan ju säga att jag hade tänkt ut att det skulle bli så.. eller?? ;)

Cissi o rille kom hit o kollade på matchen förrut idag.. 2-2 blev det.. typiskt.. jag hade ju tippat 2-3.. =( men men så är det..
Theo är jätteduktig nu.. han går om jag håller honom i armarna.. från hans lekrum till vardagsrummet..=) hihi! duktig!

Nu på kvällen när theo skulle äta sin kvällsvälling så ville han inte ha nått... va gör jag då.. han totalvägrade att äta.. utan somnade istället! nu kommer han ju säkert vakna inatt o va jättehungrig ju=(

Imorrn blir det jobb då! 10-19.30 i kassan! kuuuul!!! jag och wirre ska gå o ta en kina på lunchen! hehe!
Så nu ska jag upp och packa theos väska till imorrn när han ska va hemma hos mormor och morfar=)..

Hej svejs!


Här är resultatet! haha va tycks??


Hade ju vart snyggare men en gul och en orange stol och inte två blandade!


Så här trött va han när han inte ville ha välling.. kolla stilen=)!

Kommentarer
Postat av: kinna

Jag tycker att de blev ett lyckat misstag

2009-01-30 @ 05:29:53
Postat av: mamma

det blev fint. ingen annan kommer att ha samma.kul.

2009-01-30 @ 07:02:51
Postat av: Emelie

Håller me ovanstående.. Strålande!! Kul me färger!!

2009-01-31 @ 07:44:25
Postat av: Sofia

va fint det vart,,, kalas..Roligt med massa färger det ska det va i ett barn rum.. kram

2009-01-31 @ 22:54:18
URL: http://metrobloggen.se/Lovechild

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0