Söndag o tråk!

Usch vet ju inte vad man ska hitta på en söndag som denna.. inte mycket har det blvit av iallafall... fick upp thomas till nio imorse så då gick vi ut på en timmas promenad med både theo o ozzy.... sen hem käka lite frukost o sen kom mamma o pappa förbi på en fika=).. vi hade tänkt att åka hem till thomas syster idag o fikat men det passade sig inte idag.. så vi har inte gjort många knop.. fast ibland är det ganska skönt men ja idag vet jag inte.. johanna kom förbi här förrut.. hon sov hos sin pappa här i tallboda inatt, för hon va här o umgicks med oss igår=).. vi gjorde lite mat och titta på hockeyn=).. kött o sallad=).. sen kom även carro förbi! homla trevligt.. har inte sett henne på hur länge som helst känns det som.. jag vet att jag själv inte är så bra på att höra av mig, men så är det..=(

Nu ska jag upp till min nybadade lilla kille o mysa!=)

Skulle ha lagt in bilder idag men tyvärr gick det inte..=(

Bye Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0