Sovmorgon!

Jaa Theo vaknade som vanligt vid halv 8 imorse.. men jag la honom i våran säng och han somnade om!!=) så jag o thomas gick upp vid nio och då sov lillprinsen fortfaranade! så vid halv tio väckte jag honom.. tänkte att vi skulle ta en promenad när thomas skulle åka till jobbet... så en promenad på 40 min blev det idag med.. det tar ju lite längre tid när man går med ozzy, för han ska ju lukta överallt!!
Annars idag blir det nog bara att va hemma.. thomas tog ju bilen till jobbet idag, så jag kommer ju ingenstans.. Kanske går till mamma i eftermiddag.. får se..

Faan va lessen jag blev igår.. kollade in i theos leksrum och hela jävla bården har åkt ner..(det var en självhäftande bård) Va ska jag göra nu då???!! Det blev ju så fint ju! hade ju inte tänkt att ha bård först, men sen blev det ju så.. och sen dagen efter ligger hela bården på golvet!!

Sitter här o kollar på resor till värmen.. inte för att vi nu har penagr till att åka men drömma sig bort går ju.. hatar verkligen när det är så kallt.. vill bara till värmen ju!!




Hihi glaaad!

Ska göra sig till på nästan varenda bild=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0