Stan idag igen=)

Jahopp.. idag blev det en sväng med mamma på stan igen=).. riktigt kuul tycker jag!..  Vi parkerade på åhlenstaket, där får man ju stå två timmar.. men guud va två timmar gick fort idag.. hannn ju inte med nånting.. inte för att vi handlade .. ehh jag vet inte vart tiden tog vägen.. Åkte ner till verkstaden efter det, var ju dax för lilla theo att äta lite mat.. idag blev det stuvade grönsaker med köttbullar=).. Tyckte han va mumma!

Handlade lite tills söndag när thomas fyller.. Hehe 28 år blir han nu! inte långt kvar till 30 hahaha! Så det blir potatissallad,grönsallad med kyckling.. alltså det blir kall mat.. men det kommer nog att bli super bra! Thomas ville helst ha smörgåstårta, men jag ville helst inte så och göra en god tårta när jag går på dieten va... haha..

Theo går runt i sin gå stol överallt.. och han är på tv bänken där vi har ljus och stenar på ett fat.. och såklart ska han dit och riva i stenarna.. så vi säger "ajaj" och nej.. till sist blir han jättearg och börjar illagråta.. synd om han men han måste ju lära sig.. kan ju inte få alltid som han vill..

Imorrn blir det en städdag hela dagen skulle jag tro..och tvätta..

Kommentarer
Postat av: mormor

låtgrabben hålla på.

kram mormor

2009-01-09 @ 22:03:13
Postat av: rille

låt lilleman leka med allt:)

2009-01-11 @ 02:28:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0