Tapetsering klart!

Jaa äntligen fördigt! blev jättebra! hel nöjd!! Hade inte planerat att ha bård först men det blev så iallafall och det var ju tur för det blev ju toppen! Tack snälla Kinna o Mamma för hjälpen med tapeterna=)...
Jag lagade lite mat som vi mumsa på allihop! Ris med kycklinggryta typ!=)
Theo hade både sin morfar o mormor och sin farfar och farmor här idag..=) vilken tur han har ibland=)

Imorrn gäller det! Mitt nya liv.. känner mig så himla motiverad.. hoppas bara att det kommer att funka! Och att jag inte kommer att gå upp igen sen.. men det har jag ju mej själv att hålla koll på.. äta nyttigt o va ute o gå med min lilla kille! imorrn ska vi åka o köpa ny bilbarnstol till Theo.. o mamma ska me så vi ska åka skapligt, vid typ halv 10.. så jag måste upp tidigt så vi hinner att gå ut o gå en sväng.. en halvtimme blir det nog.. har ju hittat en sväng som ligger på ca 30-40 min!


Precis börjat!

Och restultatet!! bra va!!?:)

Små sköldpaddor är det på bården..

Leker med massor leksaker på en o samma gång=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va fint de blev, får komma o kolla nån dag:)

2009-01-04 @ 21:22:10
Postat av: Jennie

jaa det blev jättebra! absolut det är bara att du kommer vet du;)

2009-01-04 @ 22:59:39
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: rille

shit va bra de blev

2009-01-06 @ 15:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0