Thomas 28 år!

Stort grattis på födelsedagen!!
Imorse vaknade vi ganska sent.. runt nio hugget.. skulle ju gått upp tidigt eftersom hade ju endel att göra idag..
Jag hade lagt över theo i våran säng och direkt började han slå och peta på thomas:).. hehhe.. så han fick presenterna i sängen.. Efter det blev det frukost tajm för theo.. och jag gick ut och gick en promenad själv idag.. ganska skönt att inte behöva knöla på theo massor kläder... fast ozzy hade jag ju med mig.. så lite musik i öronen och ozzy i kopplet va det bara att ut o promener.. det blir ju lite snabbare takt när man inte har barnvagnen och ozzy att hålla reda på.. en riktigt power walk blev det idag=)..
Sen va det bara hem och fixa maten o allt till främandet kom... Det bjöds på potatissallad,grönsallad,kycklingfilé,rostbiff och pastrami.. och till fika tårta, kakor och kaffe!

GRATTIS GRATTIS IGEN!! PUSS!


Sötisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0