Tidigt!

Vaknade tidigt idag, eller tidigt kl va strax inna 8.. tog med theo upp och gjorde lite frukost åt honom..
Tog på honom varma kläder, för jag tänkte att vi skulle ta med ozzy ut på långpromenad..så thomas kunde få sova lite.. för ni ska inte tro att jag får upp honom så tidigt för att gå ut o gå.. hehe=).. Så vid halv 9 tog vi steget ut i kylan.. fyy så jäkla kallt.. 12,8 minus! rena rama vintern! men det blev iallafall en promenad på 40 minuter.. Så jag tjuvstartade lite idag, ska ju börja gå nu varje morgon.. nu när jag börjar mitt nya liv imorrn=) 
stannade till hos mamma o pappa.. och dom öppnade yrvakna.. hahaha! kuuul!
Nää ska hoppa in i duschen nu.. det ska ju snart bli tapetsering..weiii=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0