trötta!

Tänkte att jag skulle fått lite sovmorgon imorse, men inte det=)... lillplutten vaknade vid halv 8.. och jag la över honom hos oss, tänkte ju att han kanske ville somna om.. men inte det inte.. så han o jag gick upp o gjorde lite gröt till honom.. och klädde på oss och gick ut.. ozzy fick också följa med.. det blev en promenad på 40 min.. när vi kom hem så somnade theo igen vid typ kvart i tio och jag la mej bredvid honom och somna jag me=).. så hela familjen sov till kvart i ett.. hahaha.. thomas va jättetrött imorse.. han gick ju inte o la sig förrän halv fem på natten.. för det var ju hockey som han va tvugnen att se..
Annars idag så har jag klippt ozzy.. det tar ju så himla lång tid! hade massor av tovor, så när jag började att klippa bort dom tyckte han att det var hur skönt som helst... så nu är det bara ansiktet kvar och lite fin justeringar kvar..=) ska till veterinären med honom på torsdag.. tror att han också har fått öroninflammation=(...

Andra dagen på dieten idag.. hmm.. man känner sig ju hungrig, men det blir säkert bättre sen.. har ätit en kycklingsallad ikväll.. känner att jag måste äta nån mat liksom..


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker du är jätte duktig som tar dig ut o går på morgonen och även kämpar på me dieten.

2009-01-06 @ 22:21:35
Postat av: Jennie

Tack så mycket cissi!!=)

2009-01-07 @ 10:57:54
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0