Segt o jobbigt..

Segt är det idag tycker jag.. när theo vaknade imorse hörde jag honom från spjälsängen som sa "mamma" "mamma"...hihi.. så då var det kuul att gå upp.. när han ropar på mig istället för att gnälla..=) men ändå kändes det trött o segt.. men jag gav theo gröt som vanligt och sen bar det ut på en promenad.. även den kändes lång o  jobbig idag.. vet inte varför men det är väl så ibland.. kan väl inte vara pigg och på topp jämt.. eller?! och mycket beror nog på att vädret är så tråkigt med.. grått och blää..! Så idag blev promenaden på 40 min.. gick väl inte lika intensivt som vanligt antar jag.. va tillbaka hemma precis när thomas klocka ringde.. hehe..

Thomas tycker att jag är sur o grinig.. men det beror nog på att jag inte äter så som jag gjort förrut och det tar ju ett tag att ställa om sig liksom.. och så har jag ju slutat att dricka cola.. och det kan jag ju säga att det suget är det värsta! fast duktig har jag vart.. fast vi har haft cola hemma och thomas har druckit det så har jag inte ens smakat!! Så nu ska jag se till att glada upp mig lite=)...

Annars idag ska vi hem till timmy ikväll efter thomas slutat.. han jobbar bara kort dag idag så han kommer ju hem skapligt.. och efter vi har varit hos honom ska vi hem o äta lite.. jag ska äta min salad.. och thomas ska få chili con carne..! jag äter ju inte det så nu får han pasa på att äta sånt jag inte tycker om=)


Coolingen i stan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0