Grattis till farmor!

Stort Grattis till min farmor som fyller år idag!!=)
Har varit hos dom på kalas idag.. Fick smörgåstårta, som va gjort på mitt jobb såklart=) och mycket god som vanligt=) Det blev även massor fika efteråt!
Grattis igen farmor!!


Nu på kvällen kom cissi hit och kolla på Allsång på skansken med oss=)... Thomas kom hem lite tidigare än 20... skönt... dagarna blir så långa här när han jobbar till 20 varje dag.. så idag när han kom hem fick han kina mix och snitzel=) Så snäll jag är som lagar mat åt honom=) men det är ju en självklarhet att han ska ha det när han kommer hem från jobbet... jag gör även frukost åt honom på morgonen=) hihi!
Jag själv åt ingen mat när thomas åt... va proppmätt efter alla godsaker vi fick hemma hos farmor=)
Har även pratat med våran telefon leverantör idag... för det är upptaget när folk ringer hit... så hon la en felanmälan så det kommer att fixa sig=)..
Just det imorrn byter jag telefonnummer till mobilen( om den nya kommer imorrn som det är sagt)... är så trött på att comviq inte fungerar här.. så nu blir det 3.. och det vet jag ju fungerar.. thomas har det på sin arbetstelefon och det har aldrig varit nått fel.. så det blir nog så att thomas med kommer att byta sen.. Så jag medelar er om det nya numret imorrn=)

Har varit astrött hela dagen idag... har haft jättesvårt att somna flera nätter i rad... sist jag kolla på klockan inatt va den 02.30 typ... vet inte varför jag inte kan somna=( men jobbigt är det...
Tror jag ska gå och sova nu.. hoppas bara jag kan somna..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0