Helvete!

Faan hur ska den här dagen sluta egentligen!!
För det första så har ju ABS gejen pajjat på bilen.. thomas va inne och kolla den imorse och då är det nån styrledsknut eller nåt sånt som ä trasigt.. 3000 spänn! skitbilar.. lagom att det kommer tills vi ska åka på måndag.. men thomas säger att det går att åka med bilen iallafall... hoppas det jag vet inte!

sen så funkar inte hemtelefon igen! så då fick jag ringa dit.. och dom säger att dom håller på att titta på det men dom vet inte hur lång tid det tar!! åhhh... detär så jobbigt att ringa från mobilen eftersom det inte finns nån täckning! så jag har fått stått utanför dörren och pratat! men som tur är har min nya mobil med mitt nya nummer från tre kommit på posten så jag ska åka och hämta ut det när theo har vaknat och ätit!

Så nu får vi se hur det blir... det kommer säkert nått mer som gör den här dagen sur!!

hej!

Kommentarer
Postat av: Kinna

Andas!! O räkna till tio de brukar fixa sig i slutänden ändå P O K

2009-07-22 @ 19:02:04
Postat av: Kinna

Andas o räkna till tio!!!De brukar fixa sig i slutänden ändå P O K

2009-07-22 @ 19:03:37
Postat av: Anonym

Nu blev det eko oxå!!!!

2009-07-22 @ 19:04:34
Postat av: emelie

Vilken tur att ni fick hyresrabatt denna månad... blir de inte lika tråkigt kanske...?!

2009-07-23 @ 11:51:40
Postat av: rille

thomas köp en golf så vet du att du får problem men roligt å köra :)

2009-07-23 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0