husvagnen

hej allihop!

nu sitter jag,theo och cissi nere i husvagnen!!=) så skönt ska ni veta..!... vi bestämde imorse att vi skulle åka ner hit..  så nu sitter thomas hemma själv... han slutade ju jobbet kl20 ikväll och så ska han ju jobba imorrn me... det har verkligen varit hur skönt som helst att sitta här nere istället för hemma... här fläcktar det mer än vad det gör hemma.. men vi åker hem skappligt imorrn tror jag... eller skapligt och skapligt.. det blir bad och så först och sen på kvällen ska vi hem till monika med familj på middag... theo och vi har badat i sjön idag... han tycker det är så himla skönt att bada... kommer bilder imorrn för jag glömde adapterna till minneskortet hemma=(..

 nää nu ska jag va lite social med cissi... theo somnade här för en halvtimma sen...
 
bye!

Kommentarer
Postat av: Sofia

nu är ja tillbax på blogg.se adressen är: karleksbarn.blogg.se



Kram

2009-07-04 @ 22:53:18
URL: http://karleksbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0