Nyklippta!

Idag starta vi dagen med en sovmorgon=)... lillplutten vaknade inte förrän nio.. skönt!
Vid 10 kom rille hit.. hade bestämt dagen innan att han skulle komma på morgonfika... trevligt... sen åkte vi och kolla på bil=) har bestämt att det blir nog en ny bil snart... skulle åka och kolla  i alla bilfirmor hade vi tänkt men det vara bara EN som va öppen...=( jättetråkigt, eftersom vi hade ställt in oss på att åka och titta lite..
OCh så typsikt när vi åker så går ABS bromsarna paj.. eller nått sånt va det... tråkigt nu till semestern vi ska på, men det måste ju lagas=(...
Eftersom det inte blev att kika runt i bilaffärer så åkte vi hem till Kinna och Jemma(theos farmor och farfar)... fick lite fika och Kinna va snäll och klippte både Thomas och mej!! och jag blev verkligen HEL nöjd! tack snälla kinna för den fina klippningen=)

Sen bar det av hemåt.. och här hemma har vi inte gjort mycket mer än att busat och myst=) det är så livet ska va!=)

Det är jätteskönt för oss när Theo vaknar senare på morgonen, men när han gör det så somnar han ju senare på kvällen me... försökt att få honom att sova i typ två timmar.... och för en typ 40 min sen somnade han=(... Han har även provat att äta popcorn idag! Vilket han tyckte va jättegott!!=) men det bästa jag tror han tycker är att få ta popcornen från burken själv... han tar typ 3 och stoppar en i munnen och lägger tillbaka resten.. och så håller han på hihi!

Nu ska jag fortsätta att sen dom 101 dalamtinerna... som man förövrigt har sett flera gånger, men det fanns inte så mycket att se på idag tycker jag!

Godnatt med er!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0