Theo går lös!

jag förstår inte som jag skrev i förra inlägget vart dagarna tar vägen... jag tycker nyss att jag gick upp men nu sitter jag här och klockan ä 21 liksom... och ändå gick jag upp halv nio imorse..hmmm det kanske har med att theo sover lite längre så dagarna känns kortare... mm jag vet inte..
på morgonen idag tog vi det bara lugnt hela familjen.. gick runt i myskläder och bara myste... som man ska göra på en söndag... satte upp lite tavlor och lampor pch lite finjusteringar...;) theo tog en förmiddagslur som vanligt och vaknade strax efter 12.. som tur va för det var ju lunchtajm för honom då.. så han fick lite falukorv med pasta.. och sen steg vi ur myskläderna och begav oss ut till torbny.. skulle kolla på en byrå och ett nattuksbord till theo.... byrån som vi vill ha till honom kostar liksom 995:- så det får vi vänta me... måste ju spara pengarna till semestern... och nattuksbordet kostar bara 189:- eller vad det var men när vi kollar på det(på ikea) så måste man hämta det på hämtlagret och det orkade inte vi..så det blev inget sånt idag... latarslen vi är hihi.. vi fick till toys R us med..,. och "släppte" theo lös hahah.. och gissa om han tyckte det var kul att gå omkring där inne.. han va nog i himmelriket!!.. pilla på allt och flytta om lite här och där.. =) så kul att se när han utforskar världen..=)... sen gick vi en sväng till sagoland.. och där sprang han omkring med.. hittade en gå vagn en sån som han springer omkring med här hemma.. och den va han ju på direkt och klättrade upp i och sen sprang med den.. och såg sig inte för så han höll på att vippa ett säll med leksaker hihi..=) gull!! det gör ju inget ju.. han måste ju få utforska lite..

sen efter att vi kommit hem har vi bara slappat igen.. guuu så skönt det är med söndagar ibland.. =)
imorrn är det jobbardag för thomas igen.. och jag o theo ska först ut till ikano och ta en fika med sara torstensson.. jättekul.. va hur längesen som helst vi sågs.. sen ska vi vidare och handla lite mat.. för på kvällen kommer monika och micke.. utan barn med.. så vi ska äta lite och bara ta det lugnt.. doms ka ju upp till BB på tisdag morgon=) hihi så kuuul!!

OCH GRATTIS MIN LILLA ÄLSKLING SOM BLIR 14 MÅNADER IDAG!!!=)


ska leka med sopkvastarna som vanligt. hihi =)


"En sån vill jag ha pappa" hihi va på den där poolen hela tiden..=)


och bollar såklart!! o så grymt söt han är i sina hängslebyxor då=)


Theo och mamma sover.. hihi igår kväll va det här.. han fick sova hos oss så, det är ju så mysigt..=)
men inatt är han tillbaka i sin säng.. ;)




Kommentarer
Postat av: Farmor

Han är för gullig!! Varför inte ta med honom till duka o släppa han lös hahaha PoK

2009-07-06 @ 07:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0