Torsdag..

Har verkligen inte haft tid att skriva nått tidigare idag.. vart fullt upp hela dagen... cissi och johhan kom hit runt 13 hugget.. så vi har fikat och snackat lite skit.. sen kom Kinna och Jemma och hämtade en grej ner till husvagnen och även med dom blev det fika=) Sen åkte vi och handlade lite cissi, theo och jag... johanna skulle hem... vi åkte vidare och hälsade på hemma hos familjen andersson=) 
Cissi och jag har haft bakdag eller bakeftermiddag idag=) mycket roligare att baka när man är två... så idag blev det bullar, vetelängder,chokladbollar och kärleksmums... så nu har vi fika bröd igen... så ni är hjärtligt välkomna på fika ;)..
och tills thomas kom hem gjorde vi tacos.. och han hade med sig rille...
Som alltid en trevlig kväll!=)

Jag ska på sexparty på lördag... hihi... med monika i motala... kommer nog att bli kul.. sen ska vi tydligen till Harrys=) hoppas iallafall det blir roligt, men det tror jag nog..

Det var nog inte så allvarligt med bilen... thomas säger att det absolut inte är någon fara att köra med bilen... och även Jemma sa det till mig idag, så nu är jag lugn.. vi åker på semestern som vi tänk och tar bilen sen efter=)
Nu jobbar Thomas bara imorrn me sen går han på en välbehövlig semester=) 

Och jag har ju nytt mobilnummer som jag medelat tidigare... och det funkar alldeles utmärk... super nöjd... nu kan jag va varsom helst här inne och prata!=) mycket bra!

Denna mobil äger jag nu=)


Kommentarer
Postat av: Cissi

Du får ju inte glömma kladdkakan:) Tack för en trevlig dag!!!

2009-07-24 @ 11:33:53
Postat av: Emelie

Men du jennie FÅR inte äta nåt fikabröd ;) Va skönt då e det bara att tuta o köra :) Ha de så bra nu på semester... KÖR försiktigt, ni har en dyr last!!

2009-07-24 @ 11:50:27
Postat av: Emelie

Fin mobil, titta på en likadan idag, funderar me på denna... :)

2009-07-24 @ 21:30:01
Postat av: Jennie

Just det cissi kladdkakan glömde jag ju att nämna=) tack själv för en jättetrevlig dag=)



Tack emelie vi lovar att köra försiktigt.. speciellt med theo;)

Tycker du ska köpa en sån telefon, jag är helnöjd med den=) ha det så kul imorrn=)

2009-07-24 @ 23:12:23
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0