Så bra vi har det ;)

Jag tänkte på det nu när vi va ute med ozzy.. att vilket bra område vi har flyttat till.. kan inte tänka mej nått bättre område att bo i när man har barn.. eller joo tallboda är också ett väldigt bra område.. jag gick och funderade på att här behöver jag aldig va rädd för att släppa ut theo och leka själv.. jag skulle aldrig va säker på att släppa ut honom i tex.ryd,skäggetorp,ekholmen med flera... och det är inte så långt från stan/ikano som det finns endel som tror... det tar 10-12 minuter att åka till tornby... och det är ju där man mestadels är om man ska iväg och handla eller shoppa... vi är nästan aldrig på stan.. och om man skulle dit så skulle jag tippa att det tar 10-15minuter att åka dit... inte alls långt... och här har man 10 minuter gångväg ner till badet=) och en lekplats precis utanför huset.. och nästan inga bilar som åker här... ingen stor väg som man behöver va rädd för att för att barn ska springa ut på.. jaa det är helt enkelt hur bra som helst... är jätteglad att vi valde att bo här.. kommer nog att bo här vääääldigt länge! om  man nu inte skulle bo kvar just i det här huset hela livet så kan jag nästan garantera att det blir i ekängen man kommer att bo!
Så jag rekomenderar starkt ekängen! även till dom som inte har barn än, men kanske planerar en familj=) och även det här hyrköp som vi bor i är ju jättebra... kan bo ett tag och känna om det är nått man verkligen vill och sen köpa det! hur bra som helst!
Jajaja jag va bara tvugnen att skriva hur glad jag är över att vi tog ett sånt bra beslut att flytta hit... lagom stort och allt! va lite rädd först att det skulle kännas litet, men planlösningen gör det så öppet... men det skulle ju inte skada om rummen där uppe va lite större... men det är inget jag hakar upp mej på... det är toppen här!!=)
Gå in på stångåstadens hemsida och läs och kolla får ni se hur bra det är här=)  www.stangastaden.se
Kanske nån som planerar boende som jag lyckas locka hit=) hihi!

va på jobbet en sväng förrut... va tvugnen att se hur det blev efter ombyggnaden av delin... och det blev evrkligen jättebra! mycket större yta att arbeta på..kuuul!
Åkte förbi monica på vägen hem.. men dom va inte hemma=( ville ju klämma lite på bebisen=).. så vi åker dit en snabbsväng ikväll, fick lite bebissug=)... och så åker vi dit imorrn me=)... och nej till alla som undrar vi ska inte skaffa nått syskon till Theo än... kanske när han är 3-4 år... det tycker jag är en bra ålder att få ett syskon... nu vill jag bara lägga all min energi på min lilla prins=)

ska mysa med min prins nu.. och gå upp och leka i hans rum=)


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad patetisk du är människa!...usch skulle jag vara din sambo skulle jag dra direkt usch för att leva med en människa som du!

2009-07-11 @ 12:55:27
Postat av: Jennie

jag undrar vem det är som är patetisk egentligen?! går in och läser och komenterar för att du är så jävla avundsjuk! skaffa dej ett eget liv istället för att bry dej om vårat..! du har väl ingen sambo själv för det är väl ingen som vill ha dej ditt lilla äckel! men vilken TUR jag har som har en sambo som älskar mej och min son... jag tycker inte ett dugg synd om dej som inte har nån... HAHAHAHAHAHA

2009-07-11 @ 13:19:47
URL: http://theoprinsen.blogg.se/
Postat av: Cissi

Thomas och Theo är lyckligt lottade som har en så underbar sambo/mamma som dig, o jag är lika lyckligt lottad jag som har turen o få vara din vän!

2009-07-12 @ 01:14:27
Postat av: Emelie

Precis, skit i sådana kommentarer o njut av ditt liv :)

2009-07-12 @ 06:51:30
Postat av: Emelie

Btw. Läste du om familjen som blev rånade i Tallboda av 4 beväpnade män.. scary.. finns skit överallt!!

2009-07-12 @ 09:19:27
Postat av: Jennie

Tack ska ni ha ni är helt underbara=)Guld värda!



Joo jag läste det i Tallboda, det går inte att gå ut överhuvudtaget längre..=(

2009-07-12 @ 10:30:46
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0