spya och bajs..

Skulle ju ha åkt och hälsat på lilla Tyra med familj idag... men det blev inte så... theo har varit dålig i magen i typ 4 dagar nu.. han har diarre.. eller typ det har bara runnit ur honom... men jag tyckte att han blivit bättre för han har inte bajsat lika mycket nu.. men när jag skulle ge honom lunch idag så tvär vägrade han att äta... trodde han inte gillade matlådan jag gjort så jag tog fram spagetti m köttfärsås som alltid går hem.. men inte idag, nee det ville han inte ha... så det blev ingen mat.. men efter typ 5 minuter och jag stog och höll honom i famnen så spydde han rätt ut! över mig och han själv och på hela köksgolvet.. stackarn då förstår jag att han inte ville ha mat=(... så jag ringde till monica och hon tyckte med att det var bäst att vi nte kom idag ifall det skulle va nått... men det är enda gången han kräkt idag.. och han är ju inte hängig elelr så.. utan han är sitt vanliga spralliga jag, men lite mer  grinig imellanåt.. så jag vet inte vad det är för nått me honom.. så det enda han har ätit idag är en risifrutti och tre mariekex... men han har druckit hur mycket som helst! och det är ju viktigt... två nätter irad har han vaknat och velat ha vatten.. typ druckit upp hela flaskan me vatten..
men eftersom vi inte kom till monica idag så får vi ta det antingen imorn eller i helgen, men det lutar nog åt helgen..

annars idag har vi inte gjort så mycket.. jag tog på theo hela regnstället och gummistövlarna och vi gick ut en sväng.. han tyckte det var jättekul att plaska runt i pölarna=) och det regnade ju när vi va ute men det var ju inte lika roligt för mej, men vad gör man inte för sin älskling=)

Just det har fått tillbaka kameran nu med, den har ju vart på lagning.. så det kommer bättre bilder framöver och då bilder på hur vi har det här med ..  ;)

Just för tillfället är det bara jag vaken... thomas ligger i soffan och sover och theo o ozzy ligger på varsin sida på mattan och sover..=)


I lekrummet och leker, har gått upp på stolen själv=)  (vilken suddig bild det var)


spelar lite..


hihi så gullig!


plask plask..


en bild från igår.. har häng på brallorna=)


Kikar genom fönstret på dörren=)


tuffing=)


så här somnade han idag, på mattan med sopkvasten i handen=)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Städar in i de längsta me andra ord:)

2009-07-09 @ 23:22:19
Postat av: Jennie

joo han tycker verkligen om sopkvasten=)

2009-07-10 @ 11:18:58
URL: http://theoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0